Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Della Mamma. Meer weten? Ontdek meer
Bjorn
21 jun 2026 om 21:06
top kwaliteit pizza's deeg zelf gemaakt heerlijk fris van smaak, lang niet meer zulke goede pizza's gehad. Zelf opgehaald bij aankomst in restaurant werd er meteen gevraagd of ik een glaasje water wilde met het warme weer, een en al top service.
Susan
19 jun 2026 om 21:01
Helemaal prima en een vriendelijke bezorging.
Anna
17 jun 2026 om 0:29
Was heerlijk !
Roger
15 mei 2026 om 19:33
Pizza smaakte geweldig. Maar er zat wat weinig pizza onder de kaas. En in het midden helemaal geen. Ik bedoel dit niet verkeerd, ik weet jullie echt te waarderen. Maar gewoonlijk heb ik aan een pizza genoeg. Nu niet. Jammer van jullie topkwaliteit.
Fiona
9 mei 2026 om 17:48
Im Treppenhaus wurde die Tüte, in der die Tiramisus waren geschüttelt, das hab ich gesehen! So liefert man kein Essen. Trotzdem war es lecker. Eure Qualität des Essens ist halt einfach super
Fiona
9 mei 2026 om 17:45
Pizzen waren super. Tiramisu auch, aber es wurde warm geliefert und das ist nicht ganz so toll.